Залиште мистецтво яскравим...


Якогось суботнього ранку
на двох готуючи кави,
милуючись в світлі світанку
досконалістю неба і мави,

відчув щем за всю красу світу.
Митців, що померли в в’язницях.
Піхотою втоптані квіти.
За полум’я інквізицій.

 Невже розбиваючи витвір
прадавніх античних майстрів,
ісламіст залишається чистим
перед совістю? Хто б відповів.

 Невже закидаючи книгу
"чужинського" духу в вогонь,
нацист свято вірить у лихо,
що в книзі він нищить його?

Я знаю, від світла живопис
ховаючи в сховку пітьму,
багатий краде у "холопів"
належну народу красу...

 Ненавиджу авторське право.
Ненавиджу і паранджу.
Залиште мистецтво яскравим.
Я вірю у вільну красу.
Віталій Шукач, 8 вересня 2014.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Людина і Вогонь Свободи

моя богиня Энтропия

Я хочу знову закохатись...