Ад мракобісся

Набився до мене спілкуватись малолітній шанувальник ордену тамплієрів. Запрошую читати наслідок з того.



Ну давай розкажи мені про свої релігіозні переконання.
20:01:51
У мене відсутні релігіозні переконання :D догми пишуться для рабів. У мене є лише погляд на біблійні події
20:02:29
І який же твій погляд?
20:04:59
http://vk.com/wall8870569_13121 приблизно такий, як у цих хлопців був)
20:05:22
В мене нет поганий ти мені так напиши.
20:15:04
...деревянные церви были гностическими церквями, построенными в честь дракона, змея в райском саду, который в гностическом христианстве считался символом Иисуса-Люцифера, восстающего против тирана, который нам известен как Иегова (или Аллах или Яхве или "бог"), демиурга. Истинным "богом", по их мнению, был Абраксас (Abraxas). По этой причине архитектура этих церквей была настолько отлична от католических церквей; крыши деревянных церквей были покрыты материалом, напоминающим кожу дракона, кресты были кельтскими, вместо католических крестов, и деревянные церкви были украшены змеиными головами! Они были храмами дракона!

[Викернес В. Речи Варга II. - Саратов "Научная книга", 2006, 228с, - с.128]
20:15:24
Ісус- це син Божий, а не люцифер, Сатана - перший ангел - це люцифер попавший в пекло через гординю, а Ісус прийняв за нас муки на хресті.
Змій в райському саду це і є люцифер, сатана який соблазнив Адама і Єву і через це вони оказалися тут на землі.
20:22:35
Я читав Біблію. І побачив там брехню.)
20:22:55
І що за брехня так змінила твої погляди?
20:24:24
Дуже багато неважливих моментів поставлено як ґрунтовні, а ґрунтовні узагалі пропущені.
Люблячий Батько не став би приховувати від дітей Знання.
Люблячий Батько не став би карати своїх дітей за цікавість.
Люблячий Батько не став би ставити одного сина понад іншого.
Люблячий Батько не став би вимагати вірності собі понад усе, а тупий тиран - став би.
Люблячий Батько не став би мучити своїх дітей століттями.
Люблячий Батько не став би з ворогами грати в тупі ігри, якщо він такий всемогутній.

Коротше кажучи, істота, описана там, ніякий мені не батько. Він у всіх діяннях противний мені. Люцифер-Прометей-Локі ж заслуговує на найвищу повагу як перший повстанець супроти нього, той, що ніс Світло.
20:29:10
А чи знаєш ти що Люцифер, відмовився від законів які створив Бог-Отець Що він припустився самого страшного гріха - гордині сказавши, що ми ангели досягли духовної досконалості і не повинні їх соблюдати, тойсть "не вбий", "не вкради" іт.д. Третя частина світлих ангелів послухалася сатани, інші старалися наставити їх на шлях істений, але їм це невдалося, і почалася війна, чим вона закінчилася ти знаєш. І ще одне ти колись бачив як з людини виганяють беса того падшого ангела? я так я бачив як тендітну дівчину вели по під руки 4 здорових чоловіка вона спала, а коли проснулася то розкинула їх як хлопчиків і
кричала страшним голосом :"Господи я не можу її відпустити", а коли її доторкнули до чудотворної ікони вона підлетіла вверх.
20:42:41
З чого ти узяв, що твій бог будь-що створив?
Гріха? Хто вигадав ці гріхи?
І що з тієї історії з дівчинкою? Ти вирішив, що знаєш, де темрява, а де світло?
20:49:54
Знання якими адам хотів зробити себе злим богом, люблячі батьки теж приховують від дітей такі знання як куріння, наркоманія ітд.
Люблячий батько був у відчаю коли його діти цею цікавістю зрадили його,
А вибрали собі іншого, якби я сумніваюся що якби замість свого я вибрав би іншого мій би мені простив. Люблячий батько, просто хоче щоб ми жили по законах які він створив, по справедливих законах
20:50:34
Гріх вигадав іменно Сатана, а знаєш який - гординю коли сказав цю фразу
Ага. От тільки коли закони не виходять зсередини тебе, то це закони гніту й рабства.
Боги хотіли сховати вогонь від людей, та Прометей приніс їм його, за що був катований. Як на мене, ця історія краща)))
20:52:39
Ну якби Бог була темрява то навряд чи від його лику тікали би темні сили, а навпаки притягувалися
20:55:49
ЙОГО лику? Що за брєд ти верзеш?
20:56:04
З чого ти узяв, що ті сили - темні?
Ти хочеш сказати Що закон Не вбий, не вкради, шануй матір свою і батька свого, не завиди собі кумира-ідола, не чужолож, рабські. А як Христос мучився на хресті і на третій день воскрес, то хіба це не любов до лбдей які його розіп*яли?
21:00:26
Для мене не існує законів.
21:01:11
Ти не чув той голос, він явно не людський і добра не віщує.
21:02:16
ХЗ, ти і мій голос не чув)))
21:02:30
Тойсть ти можеш просто так вбити людину, вкрасти в друга?
21:05:18
Звідки ти це взяв?
21:05:44
Ну ти кажеш що для тебе законів неіснує
21:06:47
Ікони
Мої методи визначені моїми цілями.
21:07:36
Про які ти методи говориш, хіба добре приходити до влади смертями і кров*ю
21:10:37
З чого ти узяв, що мені потрібна влада? :(
21:10:58
Раби потрібні лише рабам
Якби мені потрібна була влада, я б ніяк не був кращий за те, з чим борюся
Ну добре не влада вода як ти кажеш. Візьмемо нший приклад: ти знаєш історію
21:15:30
Знаю)))))
21:15:52
Чому ми раби в нас є вибір - бути з богом чи з дияволом, вибирай сам - Адам вибрав диявола коливкусив яблико і опинився на землі, а міг би жити в раю,
був у нього вибір був і в нас є
21:20:34
А думка про творити самому замість обирати зі зробленого за тебе тобі чужа?
21:23:45
Так багато чого можна натворити, дай даку владу маньяку і буде одразу видно результат творіння, я не правий?
21:35:59
А з чим ти борешся?
Я знаю голос людини і голос нечистого духа
Ага. Тільки найбільша сила у єднанні людей довкола світлої мети. Цього Яхве й боїться.
Я борюся за поступ світла й знання, за свободу, рівність та братерство.
21:40:15
Про знання які заборонені про світло яке не світе, православні монахи по 10 20 30 років сидять в монастирях і вимолюьть пробачення на них сходить Святий Дух іменем Господа Бога і пресвятої діви Марії вони виліковують людей від страшних хвороб після чого люди живуть довго і щасливо, виганяють бесів які вводять людину в кабалу рабства і залежності кожен день Господь пілкидає нам випробування, щоб ми розкаялися у своїх гріхах, Бог Отець - це суддя
Ісус - це спаситель він допомагає людині спокутати свій гріх через каяття, народовладдя - демократія, це не добро, повинен бути цар, справедливий і милосердний це є господь.
22:06:02
Що стосується Прометея то якщо ти читав древньогрецькі міфи, він був титаном, а титани це перші боги Кронос - батько Зевса зевс повстав проти свого батька і переміг, але Прометея пожалів.
Що до історії тоді я тобі дещо хочу сказати: під москвою 17 красноармійських солдатів витримали і ВІДКИНУЛИ німецьку танкову армію, через те, що всі покаялися і прийняли причастя, поклонилися чудотворні іконі Божої матері і не зазнали втрат.
22:13:06
Яєбу. Такі тупоголові, як ти, реально заслуговують на рабство)
22:14:02
Ти намагаєся мене образити, а такі розумні і просвітчані як ти, якщо не покаються заслуговують на пекло, до антихриста, а це не рабство, а вічне життя іБог є Любов звісно ти не можеш зрозуміти біблію, як новонароджена дитина не зможе перетравити м*ясо. Пока що тобою керує нечистий дух. І свою волю ти сопоставляєш з анархією.
22:19:36
На що я тобі відповім, що пекла не існує окрім того, в котрому ми уже знаходимось. Котрим уже керують темні сили, якщо не помітив.
Удачі тобі в любові та травленні.
22:21:06
Для кого життя це пекло, а для кого Рай, на мою думку життя це випробування і дуже важливим є пройти його
22:23:10
Воно явно не рай. Дуже явно)))
22:23:34
Так я теж так вважаю, але господь сказав "Все в ваших руках- якби ти не був вільним
22:24:49
ти не змігби так говорити зі мною
Так, я вільний. І не хочу виконувати накази істоти, що мені чужа.
22:26:18
А щодо демократії, то подивися на таку демократичну Украйну вона хіба Рай все демократія, добре в ній жити
22:27:20
З чого ти узяв, що я за ринкову демократію?))))
22:27:49
Ну ти сам сказав про свободу вибору
22:28:25
Ринкова демократія - екстремальна форма рабства)
22:28:47
от і навибирали ми баранів на свою голову
22:28:49
Ти кажеш про першого революціонера про Сатану, але все таки, ким він був? Ангел причому перший, який загордився своєю силою і викликав Бога на двобій не Бог його.
За те я його й шаную)
22:32:25


Louna – Штурмуя Небеса
9.3MB,326kbps / 3:59
За те шо він подумав оце я класний пацан, шо мені ангельський чин піду стануБогом він слабкий бо піддався спокусі, я його не поважаю, а так ти думаєш що він за людей вступився ахахах
22:36:22
Чому ти віриш джерелу, написаному переможцем?) Це те саме, що вірити в лохокост)
22:37:06
Переможцем. хах його писали ще найперші нащадки Адама і Єви, які до речі покаялися в своєму гріху\
22:39:05
Хто-хто писав?! Ти це сам вигадуєш перед написати?
22:40:03
Ні не сам є така книга: "Тайна Православия" це трактування Біблії,
22:44:03
Я теж можу своє трактування описати книжкою.)))
22:44:26
Ти ні, саме отой плод яблуко прийняте Адамом від сатани і закинуло нас сюда і зробило нас вразливими для гріха, не добавило,а навпаки позбавило нас знання
22:47:39
Добре, а чому с Louna–Штурмуя Небеса не заспівала про те як Христос прийняв муки на хресті і розіп*яли його люди, яким він допомагав, яких він любив, чому "тиран" послав на землю свого сина? Бо ненавидів людей? Боявся їх ха він переміг сатану чого йому боятися людей
22:52:52
Переміг? У чому переміг?)))
22:53:15
У тому, що не дав прлитися чаші беззаконня, в цій пісні співається про тих хто прийняв бій - це хто сатана - ні, а світлі ангели\
22:55:46
Так що до спасителя ти мені не відповів Ісуса він теж тиран який хотів заподіяти зло людині?
Ісус, описаний в Біблії - такий самий святий, як будь-який беркутівець, приміром)))
23:02:22
Ніякий святий не воскресав, наякий, не називав себе Богом, Ніякий святий до Христа не воскрешав інших людей тільки після його смерті ті на кого зійшов святий дух його іменем зцілювали воскресали і виганяли бісів.
23:17:01
Я радий за них)
23:17:26
Беркутівці своїх мозгів не мають їм що скажеш те вони зроблять, б*ють, а Ісус
Молив Бога Отця змилуватися , помилувати і простити людей, хіба ти бачив такого беркутівця який сказав би - Ні не розженемо демонстрацію, а допоможемо людям - це сміх, А христос людям допомагав.
23:22:08
За кого?
Христос виконував накази)
23:23:30
За тих, хто слухається того, від кого відчуває силу. Замість відчувати силу з себе.
так накази Батька, що вони поганого принесли людям?
23:25:57
Тебе, наприклад. :)))))))))))
23:26:14
Принесли релігію масового послуху)
Послуху - ні порядку якщо кожен вважатиме себе царем - це буде анархія
23:28:52
Це буде справедливість)
23:29:07
От дай тобі в руки владу що ти доброго зробиш, нічо, Люцифер мені нагадує Бендеру і Мазепу - такий самий зрадник як і вони.
23:30:55
Ахахахахахах)))))))))))))))))))))))))))
23:31:08
Все, дякую. Горшочєк, нє варі. На мене сьогодні достатньо гумору.
Мені так само Люцифер нагадує Бандеру, Че Гевару, Махна, Григор’єва, Сірка та всіх інших борців за волю)
Ти подумай подумай і прийми рішення на мою думку наша переписка даром не пройшла.
23:33:03
Яку ще думку? Відмовитись від революції на користь реакції?
23:33:24
А Сірка ти дарма в цей список приписав
23:33:40
В моїх очах він в цей список чудово вписується)
23:34:13
А Оля теж в цю нісенітницю віре, чи ні?
23:34:14
Спитай))))))
23:34:23
Спитаю надіюся ні! Надіюся вона житиме
23:34:56
Оля мій товариш, якщо що. )))))))))
23:35:28
Муркіт так саме)
Сірко не революціонер, він справжній козак який встрелив чорта)))))))))
23:35:42
23:35:53
А моя кохана, Муркіт - не знаю його особисто, але на все воля Бога, а не диявола, і пои я живий диявол не переможе ібо не можна полюбити тьму паче світла
23:37:49
Тобі, за те, що звеш темряву світлом, світить іще з десяток перероджень, поки порозумнішаєш :)
23:38:33
Я просвітлився, а ти во тьмі я за тебе помолюся, може й тобі відкриється істина
23:39:38
А що диявол дав людині?
Слухай, заспокойся і тихо іди нахуй)
23:40:30
До речі мати це також гріх : D
23:41:22
Що все: а свідки єгови і то довше протрималися ха ха ха
Забивати голову лайном, котре ти втираєш - не подвиг))))))
23:44:31
Гріх? Ну все, пізда мені тепер
Я не знаю коли вона тобі буде, Але ти не відповів мені на питання Помагає тобі Сатана в житті))?
23:46:29
Чому він мусить мені допомагати?)))
23:47:02
Я тобі нічого не кажу крім правди. Ну як чому ти славиш його називаєш богом,
23:48:30
Я зву його богом? Де таке написано?)
23:48:47
Ах да революціонером, то ти Сірка теж революціонером називаєш, а ще кажеш, що знаєш історію - брешиш\
23:50:05
Будь тобі більше років, я б тобі пообіцяв пояснити при зустрічі, хто бреше і хто кому помагає)
23:50:47
Чудово обов*язково коли зустрінеш поясни в ім*я Ісуса мені все одно
23:51:46
Дивний ти я з тобою про релігію говорю а ти бісишся може ти одержимий нечистим духом
Я? Бішусь? Я спокійний, тільки трохи сумно, що тебе земля носить)
23:54:14
Ти сам мені тільки щшо погрожував
23:55:15
розправою
То за "брешиш" )
23:55:39
то що ти можеш мені зробити?
23:58:05
Нічого я тобі не буду робити, зникни))))))))))))))))))
23:58:22
Нечисту силу нашлю))))))))))))
Я відібюся відцієї сили, я ж тамплієр)))))))
23:59:56
ау ти де
Прогнилий розум, ти не вислизнеш із лап Ісуса.
Останній хліб, останній одяг ти віддати мусиш
для блага обраних, за бога посланців примусом.
Рабою зроджений, для тебе щастя вже обрали.
Живи і жди лиш своє місте в раю обійняти!

Через таких, як ти, моя країна потерпає
від рабства в тих, хто ваші ярма сам виготовляє,
хто тисячами років стаду роги затупляє!..

Я - особистість, в мені дух живий, я рухаюся для пізнання!
А ти - скопець душі, твій бог вам шле лише мовчання.
Слугою Сатани назви мене за ці повчання.
Твій бог спокусою назвав усе високе й чисте.
Убий себе: ти пшик, усі ви для планети - глисти.
00:03:22
Твоя держава - це що, Україна ні бо це християнська держава - це Русь свята - А ви лиш зграпя сатанистів, які для планети гірше глистів, ви як сліпці світла без проводира ви як бійці без командира, ви як той хлопчик з Мойдодира. нема вогню у вас в душі, бо спорт сильніше анаші,
00:12:57
))))))))))))
Я люблю всім серцем Христа й Україну
00:20:44
Люблю я її як матір дитину
Все, можеш заспокоїтись, бо я валю спати)
00:21:37
лади, православний ти станеш новою людиною коли прокинеся)D
00:22:45

Коментарі

  1. а Дімон переконливіший... та, зрештою, так і має бути ))

    ВідповістиВидалити
  2. Haly, ти теж молитиметься за мене во тьмі?)))

    Я не старався нікого переконувати. Виклад моєї ідеалістичної бази в інших постах. З цього тамплієра я просто угорав.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Людина і Вогонь Свободи

моя богиня Энтропия